لعنت به من چه ساده دل سپردم


.عــــــــــشق

با توام بفهم دلگرمی میخواهم نه سرگرمی ...

 

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم
دست منو گرفت و بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

 

یکی بگه ، یکی بگه که ماه من کی بوده
مسبب گناه من کی بوده
سهم من از نگاه تو همین بود
عشق تو بدترین قسمت بهترین بود

 

تو دل بارون منو عاشقم کرد
بین زمین و آسمون ولم کرد
یکی بگه چه جوری شد که این شد
سهم تو آسمون و من زمین شد

 



نظرات شما عزیزان:

angella
ساعت23:58---7 شهريور 1393
مجازی شادیـــــــــــــم...
مجازی عــــــــاشق میشویم...
مجازی یکدیگر را دلـــــــــداری میدهیم...
امــــــــــا...
واقعی تنــــــــــهایـــیم....
واقعی درد میکشــــیم....
و واقعی از عشق هــــای مجازی لــــطمه میخوریم ...
[Web] -


bahar
ساعت23:28---7 شهريور 1393
سلام عزیزم منم وبتو دیدم از مال منم عالی تره ...مرسی عزیزم.....عاااشقتم ...لایک داری اجی.....منتظرم بازم ..ممنونم
پاسخ:لطف داری گلم حتما


باران عشق...
ساعت11:08---7 شهريور 1393
هر لحظه حرفی در ما زاده می‏شود

هر لحظه دردی سر بر می‏دارد

و هر لحظه نیازی از اعماق مجهول روح پنهان و رنجور ما جوش می‏کند

این ها بر سینه می‏ریزند و راه فراری نمی‏یابند

مگر این قفس کوچک استخوانی گنجایش‏اش چه اندازه است؟


محمدرضا
ساعت22:21---6 شهريور 1393
درسکوت پر از فریادم میگریم ، میگویم

با همین قلبم به وسعت تمام خوبی ها ونگاه های گرم وهمیشه عاشقت دوستت دارم

آنقدری که بی نهایت دوستت دارم



nano
ساعت14:55---5 شهريور 1393


armin
ساعت11:01---3 شهريور 1393
این قشنگه ولی قالبش را بهتر کن

مهسا
ساعت3:46---3 شهريور 1393
انساטּ است בیگر لامصب همـہ چیز פֿـوار است... گاهے هـمـ مغز פֿـر میخوره..

محمدرضا
ساعت19:56---1 شهريور 1393
عزيز داداش جديداشو بيار منتظرم

پاسخ:باشه چشم


محمدرضا
ساعت19:46---1 شهريور 1393
اگر سر خاكم اومدي ديدي بلند نشدم بدون خاك پاتم عزيزم

انا
ساعت15:54---1 شهريور 1393
اجی وبت عالیه خیلی خوبه عسیسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 31 مرداد 1393برچسب:,ساعت 13:26 توسط آرزو| |


Power By: LoxBlog.Com